• Svenskt företag med lager i Sverige
  • Handla tryggt med SVEA
  • Fri frakt över 800 kr

 

Vanliga frågor & svar

 

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Dom finns tillgängliga varje vardag för att hjälpa dig med dina frågor.

Vi har besvarat några av de vanligaste frågorna här nedan. Läs gärna igenom dessa innan du kontaktar vår kundtjänst då din fråga kanske redan finns besvarad här nedan.

Frakt och leverans

Våra normala leveranstider är 1-3 arbetsdagar. Leveranstiden räknas från och med dagen efter du la din beställning, förutsatt att vi har varan i lager. Alla våra paket skickas med Postnord.

Fick ingen orderbekräftelse, vad ska jag göra?

Kolla i skräpposten då den kan hamnat där. Ifall du inte hittar den där så vänligen kontakta oss nedan.

När får jag min faktura?

Din faktura skickas i samband med att vi sänder ut din beställning från vårat lager. Om du vill se dina fakturor så vänligen logga in på app.klarna.com.

Jag har inte fått mitt paket ännu, vad ska jag göra?

Det tar 1-4 arbetsdagar innan ditt paket levereras. Alla beställningar som inkommer innan kl 15.00 på vardagar paketeras och skickas samma dag, sedan är det upp till Postnord hur lång tid det tar för dom att leverera paketet.

Min produkt var trasig och jag vill göra en reklamation

Kontakta oss nedan och berätta så utförligt som möjligt vad det är som är trasigt så hjälper vi dig att få en ny.

Jag har ångrat mig och vill returnera min beställning, hur gör jag?

Att göra en retur är enkelt. Vänligen läs under Ångerrätt & Returer där det utförligt står hur du gör för att returnera din beställning.

KONTAKTA OSS HÄR